Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2017. november 26., vasárnap

Gyertyatartók

Igazi koprodukciós munka következik. Kati adventi (és születésnapi, névnapi és karácsonyi) ajándéka idén egy nagyobb darab, de tavalyról rengeteg ötlet maradt megvalósítatlanul. Ez pl. azért, mert a munka közben leégett a fúrónk. :D :D :D
Ilyesmi gyertyatartó szett készen is kapható, de egyrészt angol felirattal (HOME), másrészt elég drága.


Tavalyi tevékenységek:
1. Vettünk egy 6 cm x 6 cm-es, 2 m hosszú farudat. Férj vágott belőle 6 darab 6 cm hosszú kockát. (Na, jó: 12 darabot, mert nekem is lesz egy ilyen... majd...)


2. Közben e-bay-en rendeltem belevaló fém mécsestartókat. Jó sokat, arany és króm színben. ;)
3. Hobbi boltban megvettem a betűket. (Kétszer, mert ugye, nekem is kell.)
3. Férj lyukfúróval fúrt kb. három kockába megfelelő átmérőjű lyukat, amikor a fúró feladta... (...eltelt egy év...)
4. Idén új fúrónk van, ideje volt kipróbálni, bírja-e a munkát. :) Bírta, kifúrta mind a hat kockába való lyukat. (Itt férj fáradt el, az én kockáim talán jövőre készen lesznek. :D)


5. Megcsiszoltam a kockákat durvább és finomabb csiszolópapírral.
6. Befestettem barna akrilfestékkel a kockákat és a betűket is.


 

7. Száradás után ráfestettem fehér akrilfestékkel, majd száradás után visszacsiszoltam a fehér festéket. (Ezen még lehet, hogy alakítok.)
8. Beragasztottam a fém tartókat, ráragasztottam a betűket, tettem bele gyertyákat -amiket meggyújtottam- majd fényképeztem.

Nincsenek megjegyzések: