Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2017. március 28., kedd

16 éve torta

Múlt héten rádöbbentem (Lelle szülinapján), hogy 16 éve készítek tortákat.
Lelle idén kukacos-Oreos tortát kapott, Apa kávés-csokisat.




Vili ebben az évben lesz 17 éves, az ő kedvéért készítettem legelőször tortát. És aztán mindig, minden születésnapra. Olykor többet is. Mondjuk 3-at: egyet a baráti szülinapra, egyet az óvodába, egyet a családi születésnapra. Amikor megszülettek a testvérei, nekik is kijárt a saját készítésű torta. Olykor nekik is három. És aztán ha már így belejöttem, akkor ott a tesóm paragrafus-tortája, N. Sacher tortája, Apa malacos vagy épp Anya oroszkrém tortája.

Nem vagyok cukrász, mint Bea vagy Gabi, akik mesés süteményeket készítenek, így az elején még sima "kétbögrés" (=hamis)  piskótából készült és inkább a formán volt a hangsúly, mint az ízesítésen, aztán a későbbiek már ízben is egyre komolyabbak lettek. Lelkiállapotomtól és az éjjeli készítési időponttól függően a formájuk is többé-kevésbé sikerült.
Egyedül 2013-ban, az őszi költözéskor volt a fiúknak cukrászdai tortája.
Álljon itt egy vegyes "ízelítő" az elmúlt évek tortáiból: (már amelyikről megtaláltam a fotót itt a blogban vagy a gépen.)





















Nincsenek megjegyzések: