Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2016. november 13., vasárnap

Disznóságok-marhaságok

A konyhában látható alsó kréta-tábla kb. 7 éves. Ebből 3 évet állt a régi lakásban a gardróbszekrényben, 1 évet állt az albérletben és kb. 3 éve vár itt türelmesen. Másfél évet itt is a dobozokban, majd a konyhaszekrény elkészülte után a helyére került. Majdnem. :)


November elején, az őszi szünetben végre végleges helyére került, felragasztottam a szekrényre. Nagytestvért is kapott rögvest.
A felette levő "kazettát" először körberagasztottam maszkolószalaggal, majd nekiálltam a konyhaszekrény oldalának táblafestékkel.


Bauhaus-ban vásárolt Supralux kültéri Lábazat- és homlokzatfesték a tisztességes neve a festéknek, de nagy betűkkel rá van írva a fekete és a zöld változatra is, hogy Iskolatábla festésére is alkalmas. Mivel nagyon kedvező az ára a többi, kimondottan táblafestékhez képest (kétezeregyszáz Ft körül volt az 1 liter), ezért próbaképp megvettem.
Az első réteget ecsettel festettem: nem is lett szép, meg a fehér miatt nem is fedett rendesen. 2 óra múlva szivacs ecsettel egy második réteget is kapott, ez már nagyon szép, egyenletes lett.


Leszedtem a maszkolószalagot, végül rárajzoltam a disznó és a szarvasmarha részeit. :) A disznó orra harmadjára sikerült: először túl hosszú lett, majd igazán tömpe, végül ezt már elfogadhatónak tartottuk. Merthogy Lelle volt a kritikus és majd' leestem a létráról rajzolás közben, úgy nevettünk. De így legalább kipróbáltuk a tábla törlését is.

Nincsenek megjegyzések: