Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2011. február 26., szombat

Farmer táska

 Ez a táska sem új, csak most került rá sor, hogy megmutassam.
Régóta szemeztem ezzel a rag-quilt (rongyos) technikával. Végül egy farmer táskában láttam a megvalósulását, Anyósomnak. Még igazából nincs készen, mert az összevarrt feleslegnek rojtozódnia kellene. Idővel ez megoldódik magától is, remélem, de be is lehet vagdosni a varrásra merőlegesen.


A sablon nagyon egyszerű. 15 cm x 15 cm-es négyzeteket vágtam mindenféle régi vásott farmernadrágból és farmerszoknyából, összesen 38 darabot.  Kettő közé tettem egy kis vatelint és keresztben letűztem a három réteget. Végül az alábbi elrendezés szerint összevarrtam őket, így a négyzetek végül 11 cm x 11 cm-esek lettek. (A gép végül már 6 réteget vitt egyszerre, amiből 4 farmeranyag volt!)

 Az összevarrás is könnyen ment, mert tulajdonképpen a visszája lett a színe. :) Vettem egy cipzárt a felső részébe és utolsó pillanatban bélése is lett, belül zsebekkel. (Ezt a rendelkezére álló idő függvényében terveztem.) A táska összevarrását sajnos nem tudom megmutatni, mert karácsony előtt épp fényképezésre már nem jutott időm. ;)

2 megjegyzés:

Tittina írta...

Nagggyon jooo! Szivesen elfogadnek egy ilyet en is! Rendelesre esetleg nem keszitenel???

BoBo írta...

Klassz táska. Nosztalgiázva nézem:-) A gimiben gyártottunk az egyik barátnőmmel hasonló stílusú nadrágot. Sajnos meguntam, és eladtam a zsibiben:-( Azóta is bánom...