Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-heziWiWeMail

2011. március 25., péntek

PIF újból

Tudom: ritkán jövök. Ez most a szokásos háromság mellett (gyerekek, munka, ház) még valami titkos dolog miatt van így, arról majd akkor, ha elkészül. A kollégák is előszeretettel keresnek meg informatikai feladatokkal, néha elég összetettel. (Most egy online kérdőívet kell szerkesztenem, amiből grafikonokat ábrázoló oldalt is kell szerkesztenem egy pályázathoz.) Meg persze a digitális tábla is érdekel nagyon. Mint mindig: nem úgy maga a tábla és működése, hanem a táblára készíthető anyagok.


Ennek ellenére vagy épp kikapcsolódásképp jelentkeztem Szilvihez egy kis PIF játékra. Tudod: a szabályok:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.

2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.

3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. (Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)

A 365 napot nálam komolyan kell gondolni, de remélem nem bánja meg az illető! :)) Aki türelmes típus: hajrá!

3 megjegyzés:

5Star Digital Scrapbooking írta...

I'd like to invite you to add your banner or link to our Best Digital Scrapbooking Sites list. It's free to sign up. Hope to see you there

Also featuring Digital Scrapbooking Freebies and Digital Scrapbook Tutorials

Baba írta...

én vagyok az első jelentkeződ???szeretnék játszani veled:)ha még nem csúsztam ki az időből:)

Szunyo írta...

Örülök Neked! Nem, nem csúsztál le még semmiről, de már ki is találtam az "ajándékodat"!