Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2010. augusztus 22., vasárnap

Jókai torta 2.0

Igen, mostanában torta-dömping van. A fiúk nyár végén és ősszel születtek, tehát most megint "szezon" lesz.
Ez most a legnagyobb "fiú" tortája. :)) Felajánlottam lehetőségként a Sacher-tortát és a Feketerdő-tortát, aztán nagy meglepetésemre Jókai torta válasz érkezett. :D
Irány a net, ahonnan összeollóztam a nekünk megfelelő változatot. Itt a hozzávalók vannak részletesen leírva, innen pedig a kinézetét vettem. Végülis kombináltam a kettőt. Alapból a torta 2 réteg piskótából készül, de most a 3 piskótás változat készült el, két réteg kakaós krémmel és a tetején a narancsos krémmel.
Ez már a második verzió, mert az első változat másfajta tejszínhabbal készült volna, de... a felirat szerint még jónak kellett volna lennie, de nem volt az és ez akkor derült ki, amikor fel akartam verni habbá és csak lapos massza sikeredett belőle. :(( 
Így aztán megint késtem pár hetet, de végül ilyen lett:



Vili már bejelentette igényét egy Feketeerdő-tortára szeptemberre, Nándi pedig egy Herbie-tortát szeretne októberben. :O

Nincsenek megjegyzések: