Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2010. augusztus 28., szombat

Virágkarnevál

Sűrűek a napok mostanában, mióta az iskolában is beindult a pótvizsgáztató-üzem.
Ezeket a képeket mindenképpen el akartam készíteni, de elég lassan haladtam vele, naponta csak 1 dupla oldallal tudtam foglalkozni, sokszor annyival sem. Ez volt az első "teljes" virágkarneválunk a gyerekekkel. Eddig még soha nem voltak az esti tűzijátékon, de idén úgy gondoltuk, már elég nagyok -főleg persze Nándi-, hogy kibírják a késői időpontig ébren és ott is kibírják a várakozást.
A tűzijátékra nem vittünk fényképezőgépet. Egyrészt kizártnak tartottam, hogy a 3 gyerek felügyelete mellett (agyon ne tapossa őket a tömeg) még fényképezni is jutna kezünk. :)) Másrészt pedig nem tudtam volna olyan klassz felvételeket készíteni, mint amilyeneket végül a haon.hu-ról leszedtem. (Ebben akadályozott volna az a villamos megállóoszlop is, ami pont előttem volt. :D)
A képeket egy névnapomra ajándékba kapott programmal szerkesztettem könyvvé, lapozható formában megnézhetitek a képre kattintva: (a szöveg elolvasásához érdemes teljes képernyőssé tenni)


3 megjegyzés:

Ann írta...

Hja, kérem, aki sokat buktat, az ilyenkor nem ér rá ;) :D
Nagyon élveztem az albumot, felerősítette bennem a vágyat, hogy egyszer élőben is megnézzük...

Szunyo írta...

:P:P
Ha még kibírod kb. 2 évig, akkor szerettel meghívlak majd hozzánk, mert akkor lesz helyünk. :)
Tudod: nálunk minden lassan készül. ;)

BoBo írta...

Csodálkoztam, hogy abban a tömegben, hogy tudtatok a kocsikhoz jutni és még fényképezkedni is. Aztán olvasom a másnapot. Hogy én erről miért nem tudtam?:-)))