Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2010. április 10., szombat

Receptkönyv

Igen, bizony... Türelmesen kell csak várni (ebben az esetben két évet) és megadatik... :DD

Itt volt az első bejegyzés arról, hogy a húgomnak készítek egy receptkönyvet. Részben elkészült, már át is adtam. Azért csak részben, mert ez is olyan gyűjtögetős lesz, amit lehet bővíteni, de most készült el annyi oldal, amivel már lehet alkotni a konyhában.

A főoldalra szófelhőket nyomtattam egy free program segítségével. A borítót Vili öntapadós, átlátszó könyvborítójával fedtem be. A belső oldalakat összeragasztottam picit és lamináltam. Nyugodtan lehet, ha ráfröccsen vagy hozzáér valami a konyhában. A hátoldalra a CreatiWitches: Csak neked pecsétjével pecsételtem, így lett névreszóló ajándék.

Minden oldal külön dizájn, de valami állandót is szerettem volna, ezért vonul végig az elkészítési időt jelző pecsét.
Az ételfajtákat színes kartonokkal választottam el a szivárvány színeiben, hogy egy kis vidámság is legyen benne. Ezeket is lamináltam, jobb tartásuk lett ettől.

A fotók laminálás után készültek és bizony néhány oldal hepehupás lett, ezért törik meg a fény furcsán az oldalakon. Két nap és 3 Larousse-kötet után kisimultak a lapok. :))


Innentől aztán nincs kifogás! :PP Jövő héten pénteken megyünk vacsorára! :))

1 megjegyzés:

Jovi írta...

Less be hozzám:)