Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2008. augusztus 5., kedd

Képeslapok hete

Képeslapot adni és kapni jó. :))

Időrendi sorrendben először én kaptam. Hanától, a scrap.hu-n folyó névnapos játék keretében. Gyönyörű. Színe, formája is. Tudta, hogy kedvenceim a fém díszek, azt sem sajnálta az oldalakról. :)) Köszönöm szépen!
Ugyancsak én kaptam Malomka-Tündétől, igazi meglepetésként, mivel ő jóval előttem van a játékban, tehát tőle "csak úgy". Ő is nagyon figyelmes, mert nála meg a kedvenc zöld színem jelent meg. :)) Érdekessége még az akvarellpapír, aminek egy részletét kivágta és kiszínezte. Így kiemelkedik a fehér háttérből. Neki is köszönöm!
SzrJuditnak viszont én voltam a soros, hogy készítsek egy lapot. Tudtam, hogy Ő is szereti a zöld színt, ezért ilyen kartont választottam. A Lime-készletből volt még egy szalag, és egy sárga karton darab, ebből lettek a 3D-s virágok. Az ajándékokon csücsülő kiscsirkét akvarellceruzával festettem ki. Remélem sikerült örömet szereznem!

Nincsenek megjegyzések: