Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2008. július 25., péntek

Akril mánia -freebie meglepetéssel

Alkotó blogoló alkot ám, csak leginkább rendet a lakásban. :))
A háttérben készül két minialbum és ahogy lenni szokott, egyik sincs még készen teljesen, pedig a scrap.hu-s találkozóra jó lenne elvinni.
A neten most mindehol akril cuccokba, kiegészítőkbe botlok, ezek nekem is nagyon tetszenek. A minialbumba is betettem egy ilyen akril-kiegészítőt: a vizet imitáltam vele. Ez sima fólia, mintavágó ollóval kivágva, krétázott széllel. Íme egy kis előzetes a minialbumból:

És persze digitális oldalakon is megjelennek az akril kiegészítők. Épp ezért én is készítettem egy kis meglepetést. Régen volt már magyar abc, akril stílusban készítettem egy újabbat. Használjátok szeretettel!


Egy kis segítség, mert a betűk 1 png fájlban vannak. Ha a megnyitott png fájl alá egy kék vagy piros színű réteget tesztek, akkor látszanak a körvonalak. (Egyébként az átlátszóság miatt nem.) A négyzetes kijelölés-eszközzel körbe lehet vágni, majd Szerkesztés/Másolás, illetve Szerkesztés/Beillesztés menüpontok segítségével a megfelelő helyre másolhatjátok.

Itt pedig a dupla digitális oldal, ahol felhasználtam a betűket, meg még ugyanezen stílusban egy keretet is készítettem.

Háttérpapír: Debbie Holm: Beachy
Tűzőgépkapocs: Miss Vivi
Képkeretek: Sunscrap by Niiki and Mil

6 megjegyzés:

Linsey írta...

Itt is megdícsérem, szuper ez a dupla oldal! A minialbum részlete is sokatmondó:) Kár, hogy nem fogom élőben látni. :(
Remélem azért a találka után majd publikálod:)

Linsey írta...

A freebie-t köszönettel elvittem!:)

csuti írta...

Nagyon tetszik ez a duplaoldal, és a minialbum is klassz, kíváncsi vagyok rá.
Köszi a freebie-t, már le is töltöttem. Csuti

BoBo írta...

Ngyon klassz a minialbum. Különösen a hullámok és a "HALACSKA" a kedvencem;-))Szeretném már élőben is látni.

Tina írta...

Kukk, nézz csak be a blogomba!!;-) Tina

Kata írta...

Szuper jó a minialbum. Az akril betűk pedig jól illenek a vizes témákhoz. Köszönet érte!