Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2014. június 9., hétfő

Térbeli összerakó

Következő kedvenc játékom posztjának írója a következővel kezdi:

"Egyszerre vagyok kisgyerekes családapa és játékmániás. A kettő együtt veszélyes kombináció, főleg amikor játékvásárlásra kerül a sor. Próbálsz megmaradni az apa szerepében és úgy választani, hogy a gyerek képességeinek és érdeklődésének megfelelő játékot válassz."

Ettől egy gyilkosabb kombináció van: ha az illető még tanár is. :D Mert azonnal zakatol az agya és szeretné a rémes tantárgyakat (matematika, fizika, netán informatika) egy kicsit közelebb hozni a tanulókhoz, hiszen tudja, hogy A játék a kutatás legjobb módja. (Einstein)

Napi szinten tapasztalom, hogy a diákok térbeli látása rettenetes. Ezért a saját gyerekeim játéka mellett elkészítettem egy ajándékot is ebből a verzióból.


Ha az iskolában az informatika fejlettebb szinten állna és nem csak szövegszerkesztést lehetne tanítanunk, akkor a játék feladványainak (jóval egyszerűbb változat) elkészítésével akár még a diákokat is meg lehetne bízni. Addig viszont N. fogja a feladat ezen részét megoldani, vagyis ír egy programot, ami visszaadja nekem a szükséges feltételeknek megfelelő feladványokat. Én levágtam a sok kockát, lecsiszoltam, pácoltam majd ragasztottam. Addig is sk. rajzolok néhány egyszerűbb változatot, hogy a sikerélmény beindítsa a játékos kedvet, mert az érdeklődés már megvan!

Nincsenek megjegyzések: