Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2012. július 23., hétfő

Újratervezés

Amikor elkészítettem az előző tüskés játékot, akkor emlékezetből készítettem a Solitaire pályáját. (Fehér pálya.)
Amikor ezen a pályán akartam Holdbéli kiszorítót játszani, már rá is jöttem, hogy valami nem stimmel. :)
Amikor megnézem az Ördöglakat blogon, láttam, hogy a klasszikus angol pálya nem ilyen 44 tüskés, hanem csak 32 tüskés. Honnan vettem akkor a 44 tüskéset? Persze, hogy Lellének van ilyen játéka:


Erre emlékeztem. Bár ez a 44 tüskés pálya is megoldható, (igaz, nem azokkal az ötletekkel, mint a 32-es, utána is néztem a neten) nem akartam, hogy kettő egyforma legyen itthon ebből. Nagy nehezen rávettem magamat, hogy a már lelakkozott és akrilfestékezett pályát átszerkesszem. A végeredmény ilyen lett:


Így tehát van egy klasszikus angol Solitaire pályánk, ugyanezen egy francia Solitaire pályánk és a különálló játékunk meg a 44 tüskés változat. Tobzódás...

Nincsenek megjegyzések: