Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2012. február 16., csütörtök

Vadászok - itt és odaát

Szezon van újra. :) Próbáltam az "anya-kímélő" és költség(idő)takarékos megoldások felé terelni a gyerekeket. Nándi vadász szeretett volna lenni, ehhez minden kellék megvolt még Vili óvodás korából. (Ezek egy részét kaptuk -mellény és nadrág-, más része Apáé: kalap, tölténytartó.


Lelle sokáig, még egy héttel ezelőtt sem tudta, hogy mi legyen. Végül kitaláltuk, hogy indián lány legyen, ehhez egyedül egy íj-készletet kellett vásárolni. A "ruha" az én egykori kismama-tunikám barna düftinből, igaz, picit kirojtoztam a cél érdekében. A kézelőjéből lett a csizmára gumis rojt, régebbi narancs anyagból a szalag a hajfonatba. A fejpánt okozta a legtöbb fejtörést, végül egy fehér anyagból megvarrtam a pántot, a netről néztem ki egy szimpatikus indián-mintát, amit textil filctollal rárajzoltam a pántra. Ugyanilyen öv is készült, erre egy tőr és a nyílvesszőket tartó tegez került.

Ma már teljesen meg volt elégedve a jelmezzel, már csak egy kis harci arcfestés kellett... A műanyag íj nem élte túl a mai, farsangi napot. :O

Nincsenek megjegyzések: