Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2010. augusztus 3., kedd

Nyaralás után

Idén is Balaton. :)) Lassan körbejárjuk, minden évben máshol, most épp Alsóörsön. Nem lehet mondani, hogy nagyon elsiettük a tervezést, mert június végén derült ki, hogy van még, ahol tudnak fogadni 5 tagú családot. :))

Szeretjük az aktív pihenést, ezért minden évben lehet számítani valamiféle gyalog- vagy kerékpáros túrára. Tavaly kerékpáros túra volt, idén két gyalogtúra lett. A gyerekek is szokták élvezni, általában egész napos program, hátizsákokban vitt elemózsiákkal, kilátókban elköltött ebédekkel. Sajnos a kék túra egyes részei még mindig elhanyagoltak. Emlékszem 12 évvel ezelőtt volt olyan rész, ahol 170 cm magas csalánok között kellett volna tartósan átmennünk, láttuk a jelzést. Most csak kisebb csapást találtunk, ahol az aljnövényzet erősen behajlott már a kis ösvényre. Na, arra nem mentem és így a többiek sem. :D

Egy teraszszerű kilátón nézelődtünk, amikor eszembe jutott, hogy készíthetnék panorámaképet. Amíg ott fotóztunk, a "terasz" alatt lakó kedves hölgy egy zacskónyi ringlót hozott és ajándékozott nekünk. A panorámaképeket itthon összeraktam és ez lett belőle.

Egy másik napon ellátogattunk Hanáékhoz Veszprémbe és ha már ott voltunk, akkor Állatkert és Vár. A panorámaképet a várból is megcsináltam, igaz, közben majd' lefújta a szél a hajamat a fejemről.

A másik erdei kiránduláson készült 360 fokos panorámakép is, annak összeillesztése még folyamatban van. :))