Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2010. április 5., hétfő

Képeslapok újra

Kaptam két nagyon kedves képeslapot, remélem az enyéim is célba értek! :))

Az egyiket Jovi küldte a stafétás játék keretében. A gyerekeknek nagyon bejött a shaker box megoldás és bár aggódtam, hogy az egész lakás csillámporos lesz, amint egymás kezéből véletlenül (:PPP) kitépik, de nem! Nagyon jól bírja, épségben van még most is és olyan "türelemjátékfélének" használják. (Tudjátok: az a játék, amikor a kis golyócskákat kell mindenféle helyre beigazítani. Imádom.)


A másikat Rikától kaptuk, teljesen önzetlenül, köszönjük szépen mindannyian! Vidám sárga és piros lett!


Az én másik féle képeslapom egyike Szilvihez ment a staféta keretében. Piros fotókartont vágtam szét, majd ragasztottam össze. Közé ékelődött a jókívánság, ami kihúzódik egy darabig, ha a tojás tetejét széthúzzuk. Elvileg egy bizonyos ponton túl nem húzható. ;) Mindenféle papírdarabbal és kockás szalaggal díszítettem. Az egyikre karton inda, a másikra gombok kerültek.


További kellemes ünnepet, még ami hátravan! :))

Nincsenek megjegyzések: