Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2010. április 7., szerda

Honlap kolléganőmnek

Még sosem készítettem honlapot megrendelésre.
A miénkkel, a Dalok, versek birodalmával kezdtem valamikor, közel 10 éve már (akkor még Vilmos kedvencei címmel) és még Vili személyes adatai voltak rajta a távol élő ismerősöknek. Aztán kibővült Vilmos és Lelle Birodalmává és a személyes adatok helyett már csak versek és dalok szerepeltek rajta. Amikor Nándi megszületett már nem volt energiám a Vilmos, Lelle és Nándi birodalma címet adni neki, így rövidítettem Dalok, versek birodalmává, úgysem volt már személyes köze a gyerekekhez. Non-profit oldal, de még mindig lennének ötleteim a továbbfejlesztésére, persze már kizárólag szabadidőben. (Az meg hol van? :D)
Tavaly elindult a CreatiWitches, a vállalkozásunk kreatív részének honlapja, aminek háttérbeli bővítése még most is tart, hiszen pl. az Ötletek funkció még nem működik. Pedig az lenne igazán látványos, de ahhoz már programozói segítséget is igénybe kell vennem, ami konkrétan a férjem, de idő hiányában lassan haladunk.
Statikus honlapokban azért már eléggé bátor vagyok, így elfogadtam a német kolléganőm felkérését, hogy -számlával- készítsek számára honlapot. Igazából csak arra kell, hogy "megjelenjen" a neten. Nyelviskolák jó néven veszik, ha a tanároknak van netes megjelenése is, mégha csak némi ismertető is. Többet nem akart belefektetni, ezért került ingyenes tárhelyre. 



Elkészítettem számára ezt a 4 oldalból álló kis bemutatkozót, némi scrapes beütéssel. :))
Bátran tudom ajánlani, ha bárkinek tanácsra van szüksége, megbízható, lelkiismeretes kolléganő. 3 fiúgyermek -a kicsik ráadásul ikrek-anyukája, úgyhogy pl. tudja milyen pszichológiai trükkök kellenek a túléléshez.. :))

Nincsenek megjegyzések: