Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2010. január 25., hétfő

Kalóz kalap

Közkívánatra leírom, hogyan készült a kalóz kalap. :))
Az alapja 2 fekete fotókarton kb. A2-es méretben. Egymásra fektettem őket, megrajzoltam a formát, majd kivágtam. A széleit összeragasztottam, kivéve az alját, ahová a fej kerül. Fehér akrilfestékkel, temperával (vagy ahogy én csináltam: fehér zselés tollal- mert épp csak az volt idehaza, a többi beszáradt) ráfestettem a halálfejet.

A mi gyerekeink elég nagy fejűek, ezért a hátsó karton aljába lyukakat készítettem és kalapgumit fűztem bele, ami az áll alatt tartja a kalapot leesés ellen.

A maradék karton részből egy halálfejes zászlóra is futotta, amit hurkapálcára ragasztottam.

Kb. ennyi. :)) Sok sikert az elkészítéshez, ha valaki hozzáfogna!

Nincsenek megjegyzések: