Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2009. január 4., vasárnap

Fotókockák

Amikor Szilvi megírta a fotókockákról a cikket, azonnal tudtam, hogy ezt el kell készítenem. :))

A férjem hivatali íróasztalára éppen megfelelő. Nagyobb dolog el sem férne már rá (biztosan úgy néz ki, mint az itthoni íróasztal :PP) és úgyis egész nap a gép előtt ül. A munkatársak kézlenyomatai sem látszódnak meg rajta és mégis ott vannak vele a gyerekek fényképei, mint a filmekben. Itt is téli-nyári megoldásban gondolkodtam, de most el is készült mindkettő egyszerre.
Én is megvettem a legolcsóbb mesekockás kirakót és dec. 23-án éjjel kettőre el is készült mind a 6 kocka.
Mindegyik gyerek külön téli, külön nyári kockát kapott és mindegyik kockán 3-3 kép van. Meghagytam az eredeti fényképek színeit, elég tipikusak ezek, már ha a ruhatárukat nézzük. :)) Vilié lett a kék, Lelléé a rózsaszín/piros, Nándié a zöld. Ezekhez választottam papírokat, amik a kockák egyéb oldalaira kerültek. Végül monogrammként öntapadó dekorgumi betűket is ragasztottam egy-egy oldalra, kinek-kinek megfelelő színben.
Papírok: BasicGrey és DaisyD' s

2 megjegyzés:

Szilvi írta...

Nagyon aranyosak lettek! Különösen tetszik a téli-nyári oldal megoldása. :DDD

BoBo írta...

Ügyes vagy, hogy ilyen gyorsan megcsináltad! Klasszak lettek, kár, hogy nincs róluk több kép.