Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2008. augusztus 7., csütörtök

Újabb kész termékek

Mozgalmas ez a hét. (Is :P) Minden napra jut valami.
A szüleim hétvégén esküvőre mennek, ezért egy pénzes üdvözlőlap elkészítésére kértek meg.
Ilyenre sikerült, bár a fényviszonyok megint nem voltak túl ideálisak, de este 7-kor már ne várjon csodát az ember. Az alap sima elefántcsontszínű fotókarton, a nyomdázás fehér tintapárna hiányában hibajavító. :O Egy kis tüll szalag, megfelelő idézet, a nem látható oldalra egy "fül" beragasztása az anyagiaknak és kész is.

A másik, ami kész lett, az a nyaralós minialbum. Amiből a múltkor a "fólia-vizet" mutattam. Sokszor elgondolkodtam már, hogy miben lehetne tárolni ezeket az albumokat, végül úgy döntöttem, készítek egy dobozt hozzá. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ez egy régi floppy-s doboz reinkarnálódása. (Jaj és még mennyi van a fiókban. Teli floppyval. :S)
Szóval kívül-belül bevontam a narancssárga kartonnal, mert a Lime-készletből, már csak itt-ott díszítésre maradt néhány darabka. Végül ezzel a gombos megoldással rögzíthető, ha zárttá szeretnénk tenni. A minialbum 14 oldalas leporelló, azt majd máskor mutatom meg. ;))

6 megjegyzés:

Marcsi írta...

Közeledik a hétvége, kicsit fáradok, csak annyit sikerül "kinyögnöm", hogy nagyon-nagyon szép lett mindkettő. És ötletesek. Hibajavító, meg floppy-s doboz :)

Rika írta...

Szuper mind a kettő, a doboz különösen tetszik. A mérete mekkora? Sose volt flopys dobozom. A lap is tetszik nagyon. A párt is Te rajzoltad?

Szilvi írta...

Nagyon kíváncsian várom. ;)

DAnett írta...

Gyönyörű lett mindkettő! A doboz engem is izgat! Mekkor az albumod mérete hogy belefért?
Hatalmas ötletnek tartom, mert nekem az a gondom, hogy szegény minialbumom ott porosodik a polcon :((

Szunyo írta...

Köszi. :)) A doboz mérete: 14 cm x 14 cm x 4 cm. Ehhez vágtam a minialbum lapjait kartonból, ahogy a másik postban le is írtam. (Dobozhoz a minialbum. Jó, nem? ;))

Szilvi írta...

Hajrá Juca, dobozt nekünk!:-D