Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2011. december 30., péntek

Dobozolt siker

A trüffelek változatlan sikerre számíthatnak nálunk. Idén már formákba öntve készítettem és némelyik töltött lett: gesztenyés és aszalt gyümölcsös. (szilvás, barackos, mazsolás) Valamiért a recept szerinti mennyiség most sűrűbb lett a szokásosnál (lehet, nem hígítottam megfelelő mennyiségű alkohollal :)) így a formából némelyik nehezen és sérülésekkel jött ki.


A doboz most is sk., a sablon letölthető, az elkészítés menete pedig megnézhető. Szükség lesz egy A4-es méretű, keményebb, színes kartonra és egy írásvetítő fóliára. Egyetlen, de fontos jótanács! A fóliát ha meghajtogattuk, sose hajtsuk "vissza", mert azonnal eltörik.
A képekhez aláírás is van.


A doboz sablonja innen letölthető:

7 megjegyzés:

Ann írta...

Nagyon tetszik idén is a dobozka! Azért megkóstolnám a belevalót is ;) Esetleg kiegészíthetjük a Cory féle szabályt azzal, hogy aki a blogján fogyasztásra alkalmas dolgokat mutogat... ;))))

malyvacsiga írta...

Nagyon jó!!!!! Hol van a tavalyi doboz? (Én olyat szeretnék igazán, amibe úgy másfélszer ennyi fér, azaz úgy 12-15 db.)

victoria.lambert írta...

Szilvi:
http://bolhapiac.blogspot.com/2009/12/kepeslapok-truffeles-doboz.html

malyvacsiga írta...

Közben én is megtaláltam, de nagyon köszi! :)

{Hana} írta...

Mmmmm... istenien hangzik! :D

Rika írta...

Nahát, vannak még boszik? A trüffeled istenien néz ki, csak sajna allergiás vagyok rá... Boldog új évet Nektek, Juca!

Szunyo írta...

Köszönöm mindenkinek!
Rika!
Nektek is boldog új évet! :)
Boszik? Persze, hogy vannak még, csak egy kicsit másfelé fordultak. :) De a digitális világtól nem fogunk/fogok elfordulni, ha az eddigi materiális már nem is "kifizetődő".