Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2010. június 18., péntek

Apák napja

A mostani bejegyzéssel a lebukást kockáztatom, de már félig úgyis megtörtént tegnap, amikor a laptopon a PS megnyitva maradt. :O
Apák napjára -idén most vasárnapra esik- az óvónéniknek készült tolltartó-vödörhöz hasonló készült Apának is. A konzerves dobozt most én fúrtam ki árral. (Meglepően jó erőben voltam vagy csak a doboz volt vékony :P) Az alapötlet egy  régi hirdetőoszlop volt. Tudom, a vadnyugat és a hirdetőoszlop nem jön össze, de ezzel nem foglalkoztam. :))

Egy Debrecen újságot megtéptem és azzal ragasztottam körbe a dobozt, mivel sav- és ligninmentesség most nem feltétel. A doboz élére barna színű csomagolószalagot ragasztottam. Kinyomtattam a gyerekek fényképeit és a kedvenc újságpapír-generátorba beírtam Bartos Erika: Apához c. versét. (Ezt kétszer kellett megtennem, mivel a vers nem fér bele egyszerre. PS-sel a végén összeszerkesztettem a két darabot.)


Körbetéptem a fényképeket és a verset, ide-oda felragasztottam, majd megtéptem néhány helyen a papírokat. Még a gyerekek rajzai vannak hátra, hogy azt is felragasszam és már kész is van!


Ja, hogy az édességet ki ne felejtsem belőle!

Ha valaki bármihez szeretné felhasználni a fénykép alapokat, közzéteszem, ingyenesen letölthető.


A fényképet (amit rá szeretnénk tenni) körbevágjuk pontosan, majd beillesztjük a kép közepébe. A fényképet Image--> Adjustment-->Desaturate-val színtelenítjük, majd a rétegmódot Hard Light-ra állítjuk. Az áttetszőséggel tudjuk állítani az erősségét, hogy mennyire "olvadjon bele" a háttérbe.
Ilyen egyszerű.

1 megjegyzés:

Szilvi írta...

Szuper ötlet! És a freebie is klassz, már le is töltöttem, köszi!