Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2010. április 1., csütörtök

Képeslapok

Igen, végre feladtam néhány képeslapot. :) Nem mindet mutatom, mert a staféta még nem ért a végére, így csak a stafétán kívüliek szerepelnek most itt.
Az egész a DigitalScrapInken kezdődött, ahol húsvéti tojásokat lehet majd keresni és találni az ünnepek alatt. Minden dizájner készített meglepetés-tojást, kedvezményeket, freebie-ket, én is 5-öt. Ezekről bővebben majd a ScrapCave-en lesz szó.
Úgy gondoltam, hogy az én marketing-tojásaim legyenek "magyarok", pirosak, írókásak.

Aztán ha már elkészültek a meglepetésekhez, akkor gondoltam egyet hogy: legyen ez egy freebie is png formátumban. Ezt tehát majd a húsvét alatt lehet megtalálni valahol a DSI-n. Tehát aki szeretné, ilyet keressen:

A következő lépés az volt, hogy miért ne legyen nyomtatható változata is? Hiszen itt a sok képeslap készítés időszaka, lehetne használni, többek között nekem is :)). (Aztán persze  egyéb díszítésre is használható, mindig jobb ötletekkel állnak elő mások, mint amire én gondoltam. ;))

Így aztán két képeslap ezekkel készült el. A tojásokat textilre nyomtattam és kivágtam, majd erre a meghajtogatott kartonra ragasztottam. A jókívánságot is kinyomtattam, színben illő papírt kerestem hozzá., amit mintavágó ollóval vágtam szét. Pirossal körbekrétáztam és készen is volt.

Hozzávalók:
Sárga és fehér fotókarton, K&Co mintás papír
Szunyó: Tojások freebie
Piros macskaszem tinta

A nyomtatható tojások letölthetőek innen:

 

1 megjegyzés:

Kata írta...

Gyönyörűek!