Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2009. november 3., kedd

Ajtódísz

Egy lakberendezési újságban láttam az ötletet. A koszorúnk már majdnem olyan lett. :)) Azon a koszorún közel azonos méretű levelek voltak, mi örültünk, hogy találtunk szép nagyokat. Azon a koszorún nem voltak a levelek szárai, szerintem pont jópofa, hogy olyan "késői" Napnak tűnik, ha ránézek.


Elkészítése nagyon egyszerű és gyors, pláne, ha van az embernek néhány gyereke. :P Egy drót, kör alakban meghajlítva és két pár szorgos gyerekkéz, amik feltűzik a leveleket, amiket előző nap felcipeltek a lakásba szatyorszám... :O Takarítás szempontjából persze jobb, ha az adott fa alatt készítjük el és már csak a kész alkotás kerül az ajtóra.
Én a névjegytábla kicsit kiálló szögére akasztottam egy barna cérnával.

3 megjegyzés:

BoBo írta...

Ez nagyon jó ötlet. Nálunk is szatyorstzám gyűlnek néha a levelek:-) Szép egyforma színűeket találtatok.

Ili írta...

Nekem nagyon tetszik!!!! Igazán ügyes gyerekeid vannak!!!!
Gratulálok nekik.

Ann írta...

Nagyon helyes, tetszik az 5let! Viszont nemtom hogy állunk a környéken szép levélből... no, majd holnap.