Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2009. augusztus 23., vasárnap

Olvasmányok

Miközben ezévi utolsó nyaralásunkat töltöttük, Jovi hívott egy játékra. ;)
Mit is olvasok? Valójában 2 könyvet egyszerre, mert az egyiket a férjemmel párhuzamosan olvastam. Mikor ki ért oda előbb... :DDD

Ez pedig Noah Gordontól Az orvosdoktor, amit már mindketten olvastunk egy könyvtári kölcsönzésben, mert akkor éppen nem volt kapható. Most újra kiadták és a nyaralás előtt megleptük magunkat vele. Ugyanolyan érdekes, mint anno, tehát biztosan levesszük még a polcról máskor is. Annyira más kultúrát és más korszakot mutat be, mint a mai világ, hogy mindig találunk benne érdekességet.
A 161. oldalon az ötödik mondat így szól:
"Elgyötörten, reszkető tagokkal kezdte nyalogatni összemarcangolt, vérző testét." (Már tudniillik a medve, aki kutyákkal harcolt.) És ez a történetnek csak az eleje, hiszen az egész családnak kitelne a 161 oldal a 812-ből. :D

A másik könyv, amit olvasok, az Csernus Imre: A férfi c. könyve. Nagyon hajaz A nő c. előző műre, felépítésében, néha a levont következtetésekben is, de ebben is vannak "aha-élmények". :))
Ennek 161. oldalának ötödik mondata a következő:
"Ez talán a legnehezebb mostanság." És hogy teljesen egyértelmű legyen, az előző mondat: "Légy önmagad!"

No, holnaptól többszörös alkalom lesz rá, hogy -bár nem vagyok férfi :P- ezt igyekezzem szem előtt tartani. :))

A blogokat végigjárva, mire én idejutottam, a játék mindenkinél járt már, úgyhogy én most egy "zsákutca" vagyok. ;))

Nincsenek megjegyzések: