Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2009. augusztus 6., csütörtök

Az én képeslapjaim

Az elmúlt hetekben nem csak küldtem, de én is kaptam képeslapokat.
Nagyon tetszik mind és különös figyelem a készítőktől, hogy mind zöld. :)))) Ez az egyik kedvenc színem. ;)) (Persze van még pár: a sárga, a téglavörös, a drapp, a fehér)


Sorrendben az első SzrJudité, nagyon szépen kivitelezett, ötletes lap, benne egy nagyszerű idézettel.
A középsőt Szilvitől kaptam. Az érdekessége, hogy a fedőlap fólia, ezen vannak az indák és a kis virágok, az alsó lapon pedig a jókívánság.
A harmadikat Hana küldte. Ez is nagyon tetszik, jól mutat a fóliára pecsételt szöveg és van benne egy kis trükk is. :))

Mindannyiótoknak nagyon köszönöm, hogy gondoltatok rám és ilyen szép lapokkal leptetek meg! :D

1 megjegyzés:

Szilvi írta...

Nagyon szívesen. :))) Bevallom, a barnán is erősen gondolkodtam. ;) Még egyszer boldog névnapot.