Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2009. május 1., péntek

Album Dédinek

Eredetileg úgy terveztem, hogy Dédinek készítek egy Mama-szóalbumot, kész alappal. Aztán kaptam papírokat, amiket látva módosítottam az elképzelésemet, mert a papírok sokkal inkább Anyukám szín-és formavilágát tükrözték. Így a Mama-album a papírokkal Anyukámé lesz, Dédinek pedig kartonból vágtam egy Dédi-szóalbumot és más papírokat, illetve a Nagymama-készlet kinyomtatott részeit használtam fel.
Nem díszítettem túl, nincsenek trükkös megoldások, mert azt szeretném, ha Dédi sokszor venné kézbe és közben nem kellene attól tartania, hogy valami "kárt" tesz benne. :)) Nincs benne sok szöveg és idézet sem, mert Dédi már nem lát túl jól. Azért remélem tetszeni fog Neki! :))

Ez az oldal készült a saját Nagymama-készlet egyik kinyomtatott zöld papírjával.

A második oldalon folyékony gyöngyöket csináltam, amik "habcsókosan" csúcsosak lettek, de ez a fajta gyöngy és én együtt ilyeneket tudunk. :)) Csipke a szekrény mélyéről és egy Making Memories kockás szalag.

Az utolsó oldalpáron együtt a 6 unoka és 3 dédunoka. A húgomat (zöld blúzban) utólag montázsoltam a képre, mivel a fénykép készítésekor épp vizsgázott, így lett egy olyan kép, amin mindenki rajta van. A nevek mellé még a születési évszámok kerülnek. A kiegészítők a Nagymama-készlet nyomtatott elemei és itt is egy Making Memories szalag. Pecsétek is előkerültek.

Néhány közeli kép:

Nincsenek megjegyzések: