Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2009. február 6., péntek

Születésnap

Nem vagyok egy Benjamin Button, úgyhogy nekem is egyre több gyertya lesz a tortámon. (És úgy is nézek ki. :DDDDDDDDD)
A közelmúltban nagyon szép képeslapokat kaptam, igazi meglepetés volt mind, egytől egyig. Szerintem ha tippelős-versenyt rendeznék, hogy melyiket ki készítette, nagyon sok telitalálatos lenne.

Menjünk abc-sorban!

Erika lapja érkezett meg legutoljára, de elég messziről jött. :) Nagyon tetszik ahogy a maszkot használta, a domborítóval kivágott virág, a lap színe, a cipő ;) és belül az idézet telitalálat! Úgy legyen! :D

Hana nagyon szép zöld (igen, a zöld mindig nyerő nálam :P), kétoldalú papírból készített képeslapot és a belsején -is- levő mintákat kivágva díszítette a lap külsejét. Szélbélyegző: wow! Nagyon elegáns, finom lap lett, ahogy tőle megszoktuk. ;)

Izzie lapja volt az első. :) Fantasztikus a varrás, a lap színei, a nyomdázott virágok, amelyek közül néhány domborítva van és a gyöngyök! Nem kis munka lehetett, de a végeredmény megérte! ;)

Szilvi is teljesen "stílusban" alkotott. Vidám színű és rendhagyó formájú képeslapja jókedvre deríti az embert, még ha több gyertya is volt azon a tortán, mint amit Ő a muffinra tett. :D

Tündétől személyesen vehettem át a lapot, aminek belseje is csupa meglepetés. Kívülről a szép dombornyomott papír, kihangsúlyozva néhány virág és a strasszos minta, belül a betűk, amik egy szalagon lógnak. Nagyon tetszik az ötlet!

Mindannyiótoknak nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltatok rám és ilyen gyönyörű lapokat küldtetek. Mindegyikből legalább egy-egy ötletet eltettem magamnak. :P

3 megjegyzés:

Szilvi írta...

Nagyon klassz így egyben a gyűjteményed. :))) Nem is tudtam, hogy ti is Lost rajongók vagytok. :)

Timcso írta...

Mindegyik nagyon-nagyon tetszik!!:)

csuti írta...

Mennyi sok szép lapot kaptál:-)))
Gratulálok!