Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2008. december 5., péntek

Lovat akarok...

...neeem, nem rajzolni, hanem varrni. És már ez is múlt idő, hiszen hála Ann-nak és áttételesen Mályvacsigának a szabásmintáért, már készen is vannak. Egy ló és egy zebra. A ló "természetesen" rózsaszínű, szivárvány sörénnyel, ami csillog is (hála egy kis csillámporos struktúrpasztának). A zebrának meg a neve van meg, egészen biztosan Marty-nak fogják hívni a Madagaszkárbeli barátja után. :))
A kisebbek kérték még valamikor tőlem, hogy varrjam meg nekik, de én sajnos nem értem rá és írtam a Mikulásnak, hogy varrja meg helyettem. Ő pedig nagyon rendes és bele fogja tenni éjjel az ablakba kitett csizmákba. ;))

4 megjegyzés:

Ann írta...

Nagyon rendes fazon ez a Mikulás, hogy ilyen szépeket varrt! De fogadjunk, hogy nemcsak éjjel csempészi be, hanem éjjelenként is varrta :P (vagy kora délután is ráér néha? ;))

Verus írta...

Ez a varrni tudó Mikulás felénk is jöhetne.. :D
Nagyon szépek lettek, és a dizájnhoz is itt gratulálnék, nekem nagyon tetszik, olyan békés, megnyugtató.

malyvacsiga írta...

Nahát, és nemcsak varrni, de jól tömni is tud ez a Mikulás, hogy a ló és a zebra állnak és nem spárgáznak! :-)

Timcso írta...

Hát ezek nagyon klasszak!!Minden elismerésem a Mikulásnak!;)