Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2008. október 31., péntek

Egy régis-régi tartozás

Ha sorrendbe állítanánk, hogy kiknek tartozom varrással, a saját elmaradt varrásaim után közvetlenül a tesóméi következnének.
Történt vagy 2 éve, hogy egy utcai támadás során ellopták a táskáját, minden irattal, mobillal és egy papírzsebkendő tartóval, amit én varrtam Neki. Fél évvel később a mobilt megtalálta a rendőrség, de minden egyéb véglegesen odalett számára. Felajánlottam, hogy varrok egy másik zsebkendőtartót, de ahogy ez már lenni szokott :)), akkor varrjak egy neszeszert, egy másik kis tartófélét, és egy zsákot a hajszárítónak egy szettben. Ezt akkor születésnapjára ígértem, de nem számoltam a legkisebb gyermekemmel, aki előszeretettel szokta áthúzni a számításaimat. :)) (Na, ja, a többiek már nagyobbak. :P) Tehát azóta eltelt egy újabb születésnap és közeledik a következő...
Ez a szett tulajdonképpen egy bónusz, mert akkor más valami lett az ajándék, most meg csúnya dolog lenne kinevezni szülinapi ajándéknak. Na, ki járt jól? :PP :)))
Nagyon örültem egyébként most neki, mert ezeket készítve rájöttem, hogy a gépem tudja a szabadkézi tűzést, ha ezt-azt leszerelek róla. :)) A gép tudja, de én még nem nagyon tudom, mert nem szép egyenletesek az öltések, de most már csak rajtam múlik, hogy ezt is megtanuljam. :))

13 megjegyzés:

Ann írta...

és ha rávenném a szüleidet, hogy engem is fogadjanak örökbe, ezáltal a húgod lehetnék? ;)))) Nagyon-nagyon jól sikerült - és pont narancssárga!
(az utcai támadást köszönöm, nem kérem... szegény tesókád! :()

Napocska írta...

Nagyon szép lett a szett. Jó dolga van húgodnak.

BoBo írta...

Nagyon klassz vidám lett. Az a gépi szabadkézi tűzés pedig teljesen kíváncsivá tett.

victoria.lambert írta...

Én is lehetek a húgod? :P

Szilvi írta...

Fú, állati jó!!! És még a színét is imádom! Szerencsés tesód van. :D

Szunyo írta...

Köszönöm, kedvesek vagytok! A tesóim csak akkor lehettek, ha tudtok 2 évet várni egy-egy cuccra és Nektek nem kell folyton lasagne-t készíteni. :DDD
(A szín az Ő választása, belül sötétzöld bélésű.)

Rika írta...

Ennyi féle tehetséggel nem nehéz ajándékot gyártani! Nagyon jó lett, ügyes vagy!

ZJA írta...

Én már be sem mernék jelentkezni 5. lánytestvérnek ;).. de ez tényleg vmi gyönyörűűűű! A színek is nagyon bejönnek.. szintén.. :)

Én csak csendben leülnék vhol a közeledben, amikor ilyen csodákat csinálsz.. aztán talán összeszedném minden bátorságom, és megpróbálnám én is...

Tina írta...

Ez valami gyönyörű!!:-O:-)

Katica írta...

Hűű,de klassz lett.
Én tavaj karácsonyra kaptam egy nagyon jó könyvet kedvestől..és abban vannak ilyen jó varrós ötletek.

Megmondom a tesómnak hogy ne háborogjon ha nem készülnek el a cuccai egy év alatt..mert te megelőzöl a két évvel :)

Timcso írta...

Hú nagyon-nagyon klassz lett!!Nagyon ügyes vagy!:)

Zsukkata írta...

Jaj, de gyönyörű szett! Ilyenkor mindig rádöbbenek, hogy hogy le vagyok én maradva varrásilag :-). De egyszer talán majd tudok ilyen szépet :-)

ScrapMona írta...

Húú, kicsit lemaradtam.
Ez nagyon klassz lett! Az én varrógépem annyit varrt, hogy beállította a hozzáértő barátnőm és azóta is a dobozban figyel. Ilyenkor viszont nekem is olyan varrhatnékom van. Mennyi idő ezt elkészíteni? Milyen szabásminta alapján lehet ilyen csodás dolgokat megcsinálni?
Mindig tudtam, hogy ügyes és sokoldalú vagy, én meg csak irigykedem.