Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2007. december 14., péntek

Flash

Amikor Gyuzsut kirúgták létszámleépítették, rádöbbentem, hogy rám is ez a sors várhat, ha visszamegyek dolgozni. Ahogy átgondolta a lehetőségeit, én is összeszedtem magamban, mi az, amit még szívesen csinálnék és tudnék. Mi az, amire mint plusz lábra állhatok -még ha ideiglenesen is- ha arra kerül a sor. Így került a képbe újra a flash. Újra, mert már évekkel ezelőtt ilyen hangos képeslapokat küldözgettem az ismerőseimnek, talán emlékeznek még rá néhányan :)) :

Most továbblépve, egy pályázatra ezt a pályaművet adtam be. Az időt vitte és a határidő is szűk volt, mégis jó volt csinálni és a gyerekeknek is tetszett minden fázisában. (Főleg amikor már mozogtak a figurák. :D) Itt is köszönöm Ann-nek az ötleteit.

Persze programozni még mindig nem tudok a flashben, de bízom magamban, hogy ha rá lennék szorulva, egy tanfolyammal felturbózva örömmel csinálnék pl. meseanimációkat.

3 megjegyzés:

Kata írta...

Ez csúcs, nagyon ügyes vagy! Sok sikert hozzá!
A képeslap is nagyon izléses!

Manyesz írta...

Már rég megnéztem,csak nem volt érkezésem leírni, hogy szuperügyescsaj vagy:)))
A fiúknak is tetszik, már többször megnéztük.

Budaházi Brigitta írta...

Szunyó, ez KIRÁLY! (milyen jól jön most ez a jelző)! A képeslap nagyon szép... református templom van, a képen? A hóesés nagyon tetszik, olyan szép a mérete is, az esése is! És, az, hogy a végén jelenik meg a jókívánság... gyönyörű és finom. És, a kislány, aki a verset mondja, pedig szintén ügyes! Nagyon jól hansúlyozza, és a csengő hangja is meghitté teszi az egészet!
Más: a meséd, CSÚCS! Nagyon tetszik az animáció, a trükkök benne, ahogy játszol a térrel, a zoom-olások, ahogy forgott Mátyás, a figurák, az egész koncepció: szuper! És a hangodat hallani is nagyon érdekes volt! :) Rögtön tudtam, hogy ez csak Te lehetsz! Gratulálok, és szurkolok Neked a pályázathoz, és ahhoz is, hogy ne csak megtaláld a plussz lábadat, hanem valósítsd is meg!