Ha tetszik, oszd meg: FacebookAdd a Twitter-hezeMail

2007. október 28., vasárnap

Készlet

Lassan itt volt az ideje, hogy megpróbálkozzam egy teljes készlet létrehozásával. Igazából csak a háttérpapírok újak, mert a kellékek egy részét már régebben megcsináltam. Itt oldalt, a slide-show-ban láthatóak az óvodai album oldalain. Készítettem még hozzá sarokvereteket, virágokat :P, keddig pedig felteszem a scrap-et is, amit ezek segítségével készítettem.

Aztán négy nap pihenés. (??? Ó, mi hagyta el a billentyűzetet :O)

Jövő hónapban lesznek hozzá betűk is, hogy teljes legyen a készlet. Csak nektek, csak itt, csak most -ingyen! :))

Sajnos, a letöltési határidő lejárt...

7 megjegyzés:

Kata írta...

Én voltam az első letöltő! :-)
Nagyon szép és elegáns készletet csináltál, kitűnő kezdet! Gratulálok hozzá és köszönöm szépen!

Szunyo írta...

Örülök, ha másnak is tetszik, szívesen! :))

Budaházi Brigitta írta...

óóóóriássssi gratula, Szunyó!!!!
Szuper! Nagyon ügyes vagy!
Most azonnal letöltöm, és fel is használom. :)
WTG - csak így tovább! ;)

Szunyo írta...

:))
Te is tudod: a legnagyobb öröm, ha a munkáidat viszontlátod felhasználva. :))

Budaházi Brigitta írta...

Elkészültem az oldallal. :) Fent van a sb.fw galériájában.
Remélem örűűűűsz majd! :)

Kata írta...

Kipróbáltam a készleted. Csodálatosan szép, nagyon tetszik. Ki is tettem a blogomba:
http://rainbowgimpscrap.blogspot.com/
Köszönöm mégegyszer.

Szunyo írta...

Igen, láttam és tényleg nagyon jó érzés! :D Gyönyörű oldalakat csináltatok a segítségével!